T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / BEŞİKTAŞ - Kabataş Erkek Lisesi

Hazırlık Sınıfı Kayıt İşlemleri

Sevgili öğrencimiz, aramıza hoş geldin.

Ümid ediyoruz ki Kabataş Erkek Lisesi mensubu olmaktan ömrün boyunca gurur duyacaksın. Şimdi yapman gereken bazı iş ve işlemler var.

Kayıt formunu doldurarak başlayabilirsin. Kayıt formu okulumuzda kullanılan tüm elektronik sistemlerde esas alınacağından bu formu mümkünse tüm ailenin bir arada veya ulaşılabilir olduğu ve yeterli zamanı ayırabileceğin bir zamanda eksiksiz ve hatasız olarak doldurmalısın. 

Okulumuzun hazırlık sınıfına kayıt hakkı kazanan tüm öğrencilerimizin bu formu doldurmaları ve 19,20,21,22,23,26 Ağustos 2024 tarihleri içinde bir zaman dilimi için (Bu tarihler dışındaki bir gün için alınan randevular iptal edilir.)  randevu alarak aileleriyle randevu zamanında okulumuzda olmaları gerekmektedir. Randevu alıp okulumuza geldiğin gün;

  • okul kıyafetini temin edebilir,
  • hazırlık sınıfında kullanılacak dil dersleri materyallerini temin edebilir, 
  • servis ve yemekhane başvurusu işlemlerini yapabilirsin.

İstanbul dışından geliyor ve pansiyon başvurusu yapmak istiyorsan 19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında bir gün için randevu alıp önceden doldurduğun pansiyon başvuru evraklarını elden teslim edebilir veya evraklarını eksiksiz olarak- eksik ve hatalı evrakla başvuru kabul edilmeyecektir- en geç 23 Ağustos 2024 günü okulumuzda olacak şekilde posta veya maille (kabatasyatili@gmail.com) göndererek pansiyon başvurusu yapabilirsin.

 

Kayıt için gerekli Belge ve İşlemler:

1) Kayıt formunu doldurmak. Randevu alma zamanı gelmeden önce doldurulmalıdır. Kayıt formunu doldurmak için tıklayınız.

2) Randevu almak. Kayıt tarihlerinden iki hafta önce  5 Ağustos 2024'ten itibaren randevu alabilirsiniz. Randevu alacağınız tarih, randevu almak istediğiniz günden 14 gün önce açılmaktadır. Daha önce randevu talebi oluşturulmamakta olup linke tıklandığında boş yer kalmışsa en fazla 14. günün randevusu görülmektedir. Boş yer kalmamışsa "Randevu alma süresi geçmiştir." uyarısı çıkmakta olup  bir sonraki gün deneyiniz.

Kayıt işlemleri randevusu almak için tıklayınız. (Randevu almadan önce kesin kararınızı veriniz. 19,20,21,22,23,26 Ağustos 2024 tarihleri içinde herhangi bir gün için randevu alınabilir, bu tarihler dışındaki bir gün için alınan randevular iptal edilir. Sadece aktif saat dilimleri görüntülenmektedir. Randevu alındıkça dolu olan randevu saatleri pasif hale gelir. Bir öğrenci için birden fazla randevu alınması halinde sonraki randevular iptal edilir. )

3) KVK Onay formunu doldurmak. İndirip doldurmak için tıklayınız. Kayıt esnasında da doldurulabilir.

4) Etik sözleşmesini doldurmak. Kayıt esnasında verilecektir.

5) Pansiyon başvurusu yapmak isteyen Erkek öğrencilerimiz okulumuza, kız öğrencilerimiz ise Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesine 19-23 Ağustos 2024 tarihleri arasında başvuru yapabilirler. İlgili belgeler ve işlemlerle ilgili olarak erkek öğrencilerimiz bu web sitesini, kız öğrencilerimiz ilgili okulun web sitesinin duyurularını takip etmeliler. Erkek öğrencilerimiz Pansiyon Yerleştirme Klavuzumuzu buradan inceleyebilirler.

6) İstanbul'da oturan ve servis kullanacak öğrencilerimiz, servis ön kayıt başvurusu için tıklayınız.

7) Okul ve pansiyona giriş-çıkışlar için gerekli olan güvenlik turnike öğrenci kartını okul aile birliğinden temin edebilirsiniz.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 21.07.2024 - Güncelleme: 05.08.2024 11:37 - Görüntülenme: 89548
  Beğen | 22  kişi beğendi

Etiketler :
kayıt,